BİLGİLENDİRME Satış ve Ödeme Şartları

Satış ve Ödeme Şartları

SATIŞ ve ÖDEME ŞARTLARI

Şirketimize web sayfamız üzerinden sipariş verildiği andan itibaren müşteri aşağıda yazılı maddeleri aynen kabul etmiş sayılır.


GEÇERLİLİK SÜRESİ

Firmamız http://www.prodata.net.tr/ sayfasında yer alan ürünlerin ya da hizmetlerin içerik ve fiyat bilgilerini önceden bildirmeden değiştirme ve kaldırma hakkına sahiptir.

 

FİYATLAR

Satışlarımız peşin ödeme esasına göre düzenlenmiştir. Web sayfamızda yer alan ''$" işareti olan ürünlerin fiyatı ABD Doları cinsindendir. Web sayfamızda yer alan fiyatlara KDV oranı eklenmemiştir. Fiyatlara KDV ayrıca ilave edilecektir. Sepetinizde fiyatlara uygulanan KDV oranını ve toplam tutarı görebilirsiniz.

 

KUR

Döviz cinsinden belirtilen fiyatların TL karşılıkları; fatura tarihindeki TCMB döviz alış kuru esas alınarak hesaplanır. Bu hesaplamaya göre fatura edilir.


ÖDEME

Ödemeler banka havalesiyle veya kredi kartı ile yapılır. Banka hesap numaralarımızı iletişim bölümünden bulabilirsiniz.

 

SİPARİŞ ve TESLİMAT KOŞULLARI

Sitemizden almak istediğiniz ürünlerin ödemeleri tamamlandıktan sonra sipariş işleminiz tamamlanır. Teslimat süreci sipariş tarihinden itibaren 7 işgünüdür. Malzemelerin teslimat yeri, şirketimiz adresidir. Kargo veya kurye ile gönderilen ürünlerin nakliye masrafları ve sigorta ettirilmesi müşteri yükümlülüğündedir.

 

ÜRÜN GARANTİ KOŞULLARI

'ProData' çatısı altında satışa sunulan tüm ürünler taşıdıkları markanın ve ithalatçı firmaların garantisi altındadır. Firmamızdan satın aldığımız ürünler, fatura tarihinden itibaren 2 yıl garantilidir.

 

  • Tozlu, nemli ortamlarda çalıştırılmış,
  • Elektrik arızalarında kaynaklanan nedenlerden bozulmuş,
  • Garanti etiketleri yırtılmış,
  • Fiziksel olarak zorlanmış,
  • Pinleri, konnektörleri hasarlı,
  • Başka ürüne ait güncellemesi yüklenmiş,
  • Kurcalanmış, tamir edilmeye çalışılmış,
  • Kılavuzlarda belirtilen kullanım şartlarına uyulmadan kullanılmış,

ürünler garanti kapsamı dışındadır.

Garanti kapsamındaki bir ürünün arızalı olduğu ve arızasının ProData Teknik Servisi tarafından giderilemeyeceği tespit edilirse muadil bir ürünle değiştirilir. Değiştirilecek ürün ProData stoklarında mevcut değilse, ürünün fatura miktarı müşteriye geri ödenir.

 

ÜRÜN İADE/DEĞİŞİM KOŞULLARI

  • Ambalajı açılmış ürünlerde iade kabul edilmez. Arızalı ürün işlemleri uygulanır.
  • ProData tarafından alıcıya yanlış teslim edilmiş,
  • İlk kullanım sırasında arızalı olduğu Markanın Teknik Servis tarafından onaylanmış,
  • Üretici firma tarafından yayınlanmış spesifikasyonlara uymayan ürünler

geri alınır,

 

CAYMA HAKKI

Satın aldığınız ürünleri ProData faturasını ibraz etmek şartı ile 14 gün içinde cayma hakkınızı kullanarak iade edebilir veya değiştirebilirsiniz. İade ve değişitirme işlemlerinde kargo ücreti firmamız tarafından karşılanacaktır. İade ve değişim işlemlerinde kargoyu alıcı ödemeli olarak gönderiniz.

Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler;

  • Ambalajı açılmış ürünlerde cayma yoktur. Arızalı ürün işlemleri uygulanır.
  • Size özel olarak üretilen, siparişiniz ile temin edilen veya özel hale getirilen ürünler.
  • Niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünler; ( Ürünün açılmamış ve denenmemiş olmasıdır.)
  • Alıcı tarafından açılmış olan ses veya görüntü kayıtları (DVD, CD ve Kaset vb.) ve basılı ürünler (Kitap, dergi vb.).
  • Yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri.

İade veya değişim talebinizin geçerli olabilmesi için eğer ürün ambalajsız satılıyorsa yıpratılmamış; eğer ambalajlı satılıyorsa orijinal ambalajı içinde olmalıdır. İade sırasında ambalajı, dokümanları ve/veya standart aksesuarları eksik ya da hasarlı olduğu tespit edilen ürünlerin iadesi kabul edilmez.

Firmalara fatura edilen ürünler iade edilmesi durumunda ancak iade faturası ile geri alınır.

Markanın Teknik Servisi tarafından ayıplı olduğu tespit edilen ürünlerin 6 ay içinde iadesini yapabilirsiniz.