BİLGİLENDİRME Arızalı Ürün İşlemleri

Arızalı Ürün İşlemleri

Arızalı Ürün İşlemleri

Firmamızdan satın aldığınız ürünler markanın veya ana toptancının garantisi altındadır.

  • Arızalı ürün eğer kargo taşıması sırasında kargo kutusunda bozulma, yırtılma, kırılma oldu ise kargo görevlisi ile tutanak tutmanız gerekir. Ürünü teslim almayınız. Aksi taktirde kargo firmaları ürünü sağlam teslim ettiklerini kabul eder.
  • Kargo Arıza Tutanaklı Ürünler: Tutanak bilgisini ile birlikte arıza bildirim formu doldurarak firmamıza haber veriniz.
  • Ürün Arıza Yaptığında: Ürünle ilgili olarak arıza bildirim formunu doldurarak firmamıza haber veriniz. Firmamız ürünün marka ve modeline bağlı olarak arıza işlemlerindeki uygulanacak bilgilendirmeyi size yapacaktır. Eğer arızalı ürün firmamıza göndermeniz gerekiyor ise Kargo masrafı gönderen tarafa aittir. Aksi durumda ürün kabulü yapılamamaktadır.
  • Arızalı ürün kabul sırasında kullanıcı hatası belirtilmeyen ürünlerin garanti sorumluluğu ithalatçı firmaya ya da markanın anlaşmalı servisine aittir. Firmamız sonradan oluşacak bir garanti dışı durumlar için sorumluluk kabul etmemektedir.